1 Mayıs Mahallesi’nde 1 Mayıs’a doğru Köz Gazetesi satışı gerçekleştirdik. Esnaflara ve mahallede bulunan derneklere, kahvelerde yaptığımız çalışma da Alınteri ve Köz imzalı “Ekmeğimiz, Onurumuz, Özgürlüğümüz için 1 Mayıs’a!” şiarlı 1 Mayıs bildiri dağıtımı da gerçekleştirdik. Aynı zamanda tanıdığımız ilişkilerimizi Alınteri ve Köz olarak “Ekmek, Onur, Özgürlük İçin Omuz Omuza” şiarıyla düzenlediğimiz 1 Mayıs pikniğimize davet ettik.
Yaptığımız ajitasyonlarla emekçileri Taksim 1 Mayıs’ına davet ettik:
“Önümüzde 1 Mayıs var! 1 Mayıs dünyanın her yerinde işçi sınıfın birlik, dayanışma ve mücadele günü. Emekçilerin birliğine ve dayanışmasına bugün elbette her zamankinden daha fazla ihtiyacımız var. Daha fazla yan yana gelmeli, kitlesel kutlamalıyız 1 Mayıs’ı. Gücümüzü ve kararlılığımızı göstermeliyiz!..
1 Mayıs, bizi ezenlerin çizdiği sınırlara hapsedilemez!.. Bu mücadeleyi büyütmek için, 1 Mayıs’ı belirsizliğe mahkum eden sendika bürokratlarının peşine takılmadan neredeyse son ana kadar beklemeden herkesi Taksim’de 1 Mayıs’a davet ediyoruz.
1 Mayıs’ta emperyalist-siyonist saldırganlığa; Filistin’de ve Suriye’de Kürdistan’da, katliamlara karşı sesimizi yükseltmeliyiz. Çünkü başkasını ezen ulusun işçileri de özgür değil, 1 Mayıs’ta Filistin ve Kürt ulusunun özgürlüğü Ortadoğu’daki barışın koşuludur. Bugün ezilenlerin ve emekçilerin bu paylaşım kavgasında, şu ya da bu devleti destekleyerek değil; kendi devletlerine karşı sınıf mücadelesini yükselterek, ezilenlerin yanında sınıf kardeşleriyle saf tutarak yanıt verilebilir. Asıl Düşman Kendi Yurdunda! Bu nedenle herkesi Taksim’de 1 Mayısa davet ediyoruz.
1 Mayıs Mahallesi’nden Komünistler!










