1 Mayıs günü Gülsuyu’nda geleneksel olarak 1 Mayıs yürüyüşü gerçekleşiyor. Bu yıl da “Haramilerin Saltanatını Yıkacağız” şiarıyla gerçekleşen yürüyüş Gülsuyu-Gülensu Halkı imzasıyla ve demokratik kitle örgütlerinin katılımıyla yapıldı.
1 Mayıs Taksim İnisiyatifi’nin çağrısından ötürü bu yıl her zamanki saatinden erken gerçekleşen yürüyüşte ben de yer aldım. Genel 1 Mayıs sloganlarından farklı olarak bu yıl özellikle mahalle ormanına yönelik özelleştirme saldırısını teşhir eden, ormanımızı birlikte savunmanın gereklilik olduğunu vurgulayan sloganlar atıldı. Yoğunluklu olarak bu gündemle ilişkili 3 Mayıs’ta yapılacak basın açıklamasına çağrı yaptık. Yürüyüşün tamamlanmasının ardından birkaç arkadaşla Köz ve Alınteri’nin de parçası olduğu 1 Mayıs Taksim İnisiyatifinin çağrısı üzerine Mecidiyeköy’e hareket ettik.
Yaşasın 1 Mayıs! Biji Yek Gulan!
Gülsuyu’ndan Bir Köz Okuru










